שר הביטחון בחיל-האוויר: "האג הוא בית היוצר לאנטישמיות מודרנית"

    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון בחיל-האוויר: "האג הוא בית היוצר לאנטישמיות מודרנית"

    שר הביטחון, נפתלי בנט, השתתף היום (רביעי) בטקס מסדר כנפיים ביחד עם הרמטכ"ל, אביב כוכבי, מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין. בנט תקף בחריפות את החלטות בית הדי הבינלאומי בהאג ואמר: "לא ניתן לאנטישמיות הזאת להיכנס לקקופיט". בדבריו התייחס שר הביטחון לפעילות חיל האוויר: "אני יודע, שכשאתם יוצאים לגיחה ומהווים את ידינו הארוכה שפוגעת במדויק …

    צילום: פלאש 90
    16:05
    06.05.24
    קובי פינקלר No Comments on המבצע הצבאי בטול כרם: מחבל חוסל, מטענים הושמדו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, נפתלי בנט, השתתף היום (רביעי) בטקס מסדר כנפיים ביחד עם הרמטכ"ל, אביב כוכבי, מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין. בנט תקף בחריפות את החלטות בית הדי הבינלאומי בהאג ואמר: "לא ניתן לאנטישמיות הזאת להיכנס לקקופיט".

    בדבריו התייחס שר הביטחון לפעילות חיל האוויר: "אני יודע, שכשאתם יוצאים לגיחה ומהווים את ידינו הארוכה שפוגעת במדויק במבקשי רעתנו, אתם מתמודדים באופן מופתי בלחץ כבד. ללחץ הזה נוסף בימים האחרונים מרכיב נוסף: בית הדין הבינלאומי בהאג".

    בנט פנה לאנשי חיל-האוויר ואמר: "אסור שזה ירפה את ידכם. אני פונה כאן באופן ברור ללוחמי צה״ל ומפקדיו, בעבר ובהווה: מדינת ישראל תספק כיפת ברזל משפטית לחייליה ולקציניה. אתם מגנים עלינו, אנחנו נגן עליכם. אף חייל ואף מפקד לא יירתע מלהגן על חיי עמו ומשפחתו בגלל בית הדין הצבוע בהאג".

    בנט האשים את המשפטנים בהאג באנטישמיות: "דעו דבר אחד – למרות שהטיעונים נאמרים בלשון מתפלפלת, כשמפשיטים אותם – נשארת אנטישמיות. לא ניתן לאנטישמיות הזאת להיכנס לקוקפיט. משום שזאת נקודת המוצא של בית הדין, אנחנו נפסיד בכל דיון בו, לא כי עשינו רע, חלילה, אלא פשוט, כי אנחנו מדינת היהודים".

    בנט תקף בחריפות את ההתנהלות בהאג וקרא להתעלם לחלוטין מהחלטותיו: "כל ניסיון שלנו לנסות למצוא חן בעיני הגוף הזה, לפייס אותו ולהתחנף אליו, לא יצלח. בכל פעם שאנחנו ננזפים ע"י העולם הצבוע ומקבלים בהכנעה את נזיפתו, הם רק רוצים עוד. האג הוא בית היוצר לאנטישמיות מודרנית".

    "ועכשיו, כשהתמונה מתבהרת, אנחנו צריכים להתייחס אליהם ככאלה. אנחנו נילחם בטרור כאילו אין האג ונילחם בהאג כאילו אין טרור. בית הדין בהאג לא עושה צדק, הוא עושה פוליטיקה, הוא עושה אנטישמיות מודרנית. הוא מעודד טרור" אמר שר הביטחון.

    שר הביטחון הבהיר כי "בשנים הקרובות אנו נחזק את עוצמתו של חיל האוויר ליכולת התקפית חסרת תקדים: יותר קטלני, יותר מדוייק ובעל זרוע ארוכה יותר, רבת יותר עוצמה, ולטווחים רחוקים יותר", סיים בנט את דבריו.

     



    0 תגובות